Wednesday, June 15, 2011

İŞTE BİRİ BİTTİ


Bu ahşap boyama işi tıpkı çekirdek çıtlamak gibi, insan bikere eline aldımı bırakamıyor.Gelirgelmez tekrar elime boya ve fırcaları almak istedim.Tabi burda hiç bir malzemem yoktu.
Hemen yakınlarda bir sanat evi keşfettim ve temel mazlemelerin bazılarını ordan aldım.Ama aradığım malzemelerin hepsi orda olmadığı için bende sevgili Lolipu'dan benim için alması ve göndermesi için rica ettim.

Sağolsun beni kırmadı ve bana birkaç boya,hamur,kapatıcı ve Ece hanımın muhteşem kağıtlarındanbazılarını ,biraz peçete,oğluşuma bir boyama kitabı hesiyesi ile fazlasıyla yolladı.

Tabi bende hemen çalışmalara başladım.Ama napiim ki hem elim yavaş, hemde elimi yavaşlatıcak ciddi bir sebebim var.. DERİN bey.... Bi gece bi kanarı öbür gece stencil şablonu yok hamuru derken nihayett elimdeki işlerden biri %90 bitti.. %90 diyorum çünkü bu bir anahtarlık kutusu ve bizimkilere yaptığım bu kutudan pek memnun kalmadı bizimkiler ve illaki anahtarlarını asacakları kanca olmasını istiyorlar.Son %10 luk kısımda altına asılacak kancaları.

Bu kutuyu sevmesine sevdim ama nedense bişey eksik geliyor bana.Sanki üst kısmı fazla boş kaldı,okadar puantıye ile süslemiş olmama rağmen.
Önerilere açığım.Lütfen görüşlerinizi ve değerli yorumlarınızı bırakınız sevgili takipçilerim.:)

4 comments:

  1. Eline sağlık,muhteşem olmuş ! Bence bu anahtarlık ve mektup,fatura kutusu olsun. Faturalar vs.üst kısmına yapacağın süslemelerin görülmesine engel olur;o nedenle fazla bir şey yapma artık. Bu haliyle de çok güzel zaten.

    ReplyDelete
  2. alt kısmı koyu renk üst kısmı açık renk olduğu için sana öyle geliyor bence, burdan gayet güzel görünüyor. Ellerine sağlık güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  3. ne güzellll sonunda bitmiş:)) çok da güzel olmuş. Boş ver yavaş olsun, ama olsun:))) diğer çalışmaları da sabırsızlıkla bekliyorum:))

    ReplyDelete
  4. Teşekkürler Filiz ve colette..
    Lolipucum tepsim kurusun onuda ekleyeceğim en kısa zamanda.Ama cam kek tabağı sanırım 21 gün bekleyecek..

    ReplyDelete