Tuesday, February 1, 2011

FELEKTEN BIR GUN CALDIK

Turkiyemde havalar buz gibi kar kiyamet hertarafi goturuyorken biz burda gec gelen sicaklarla bogusuyoruz. Biliyorsunuz ki bir suredir durmak bilmeyen yagmurlar nihayet olmasi gereken sicaklara birakti yerini .. Havalar 40 derece civarinda seyrediyo.. Eee boyle olunca napilir tabi su oyunlari en guzel serinleme yolu olur..
Bende oglusumu alip bizim eve cok yakin bi su oyunlari parkina gittim. Tum gun eglenip enerjimizi atip serinledikten sonra iyice yorulmus olarak eve donduk. Eve doner donmez Derini ikindi uykusuna yatirdim ve tam 1.5 saaatttt uyudu. Beni taniyanlar bu 1.5 saatin benim icin nasil onemli oldugunu anlarlar, cunku Derin dogdugundan beri cok uykusuz bi cocuk. Ilk baslarda 20 dakika olan uykusu 8. aydan sonra 40 dakikaya cikti. Simdilerde gene 40 dakikadan sonra arada uykusunu uzatma sansim oluyordu bazen ama direk deliksiz 1.5 saat super bisi.
Ee durum boyle olunca oglusu mukafatlandirmak lazimdi tabi.Bu kadar keyifli bi gun gecirttigi icin annesine.
Uzun zamandir almayi istedigim oyun toplari aksam 2 paket ( 1 paket 100 adet )olarak alindi ve keyif ikiye katlandi .Artik portakallari top yapmasi gerekmiyor..

3 comments:

  1. ohh ne iyi etmişsiniz. Derin ne kadar büyümüş, maşallah sarı kafasından öperim onu:)))

    ReplyDelete
  2. Ne kadar büyümüş Derin:) Maşallah... Özledim böyle güneşli sıcak günleri...

    ReplyDelete
  3. Evet buyudu kizlar, biraz daha duzeldi gazi uykusu. Zaman cok cabuk geciyo. ben simdiden yaza TR ye gelmek icin geri sayima basladim.

    ReplyDelete