Monday, May 17, 2010

SONUNDA DENEDIM


Veeee beceremedim..

:)))


Evet su sir vernik dedikleri seyi gordugumden beri bayiliyorum.. Sikir sikir parliyor, ne guzel de duruyor yapilan calismalar.. ama hep uygulamasi zor, baloncuk olusuyo ,yok efendim donuyo vs diye deneyenlerden duyuyordum.. Genede bi cesaret aldim ve denedim.

Ece hanim uygularken donmasin diye fon makinesi esliginde yapiyordu calismayi. Benim aldigim paketin uzerinde fon makinesi kullanmayin yaziyordu, onerdikleri butan cakmak ile baloncuklari gidermek. Neyse ben genede fon makinesi mantiginda calisan bi minik isiticinin onune tezgahimi kurdum. Minik bi objem vardi. Cok zaman once ilk dekopaj calismalarina onlarla baslamistim. Bildiginiz klasik beyaz seramikli banyo seti. Setin bir parcasi haric diger parcalarini kendimce yapmistim .O ilk yaptigim zamanlarda pekde havali havali inceleyip begeniyordum. Ama sonra hamilelik di vs derken bi parca bitmedi, kalmisti. Onuda gecen gun yaptim ama tabi aradaki farki goreceksiniz ki son yaptigim cok daha hos oldu.. Gelistigimi anladim. Ve o son yaptigim parcaya da sir vernik uyguladim. Baloncuk olmadi ama uzerinden akip giden, akarkende bi yerlere takilmis gibi kurudu..


Tabii yilmak yok. Yeni calismalarda yeniden deneyecegim. Umarim daha basarili olurum.



Sir vernik asamasi evet basarisiz ama lutfen soyleyin gelisme gostermemismiyim.. :)))

5 comments:

  1. Vallahi cadıların :) elinden hiçbişi kaçmaz şekercim. Beceremedim desende resimler çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  2. Yok yoook .. soyle bi yakindan bakk hatalri cok belli.. Ama olsun bu ilk denemeydi..Ben sahsen 10 uzerinden 7 veririm bu calismaya.. Vazgecmeyecegimmmmmm.. :)))))

    ReplyDelete
  3. Seni gidi seni... Resimler küçük ve büyümüyor. Böylece hata falan da görülmüyor. Eline sağlık ben çok beğendim. Sen hataları biliyorsun ya, nasıl olsa düzeltirsin.

    ReplyDelete
  4. Marifetli Pericim. Save as diyip masa ustune kaydet. Sonrada windows picture and fax wiever da ac.. ozaman buyutebilirsin. cok da bariz gozukuyo hatalar.. Ama olsun , uzakdan guzel dimi.. hihihi.. oyle kalsin.. :)))Bu arada yeni deneme yaptim. Dah a basarili. 10 uzerinden 9 veririm yeni denemeye.. yakinda eklerim.

    ReplyDelete
  5. resimlerde çok güzeller:)))))
    ellerinize sağlık
    ece'nin takipçisi olarak isterseniz
    bloğumdaki bebek şenliği bölümüne bakın
    ece'nin öğrencisi yaptıklarını satıyordu şenlikte
    tanıştık ve resimledim izniyle
    mutlu kalın

    ReplyDelete