Monday, December 7, 2009

ISTE CEKMECELI DOLABIMIZ


Bebis hayatimiza girdiginden beri yeni biseyler yapmak mumkun degil, birakin yeni biseyler yapmayi yemek yapmak yada dusa girmek bile kovalamaca seklinde oluyor..

Ocagin altini ac soganlari koy, aman bebek agladi koss tencerenin altini kapa, hah uyudu tekrar ac , ay agliyomu ne gene kapa, emzir , hah daldi yatagina koy, amann oda ne hoop sensorler devreye girdi yataga yattigini anladi uyandi , gene kucakla, pis pis ppisla, hah uyudu yemegi ocaga gene koy bu arada kos dusa gir, alabildigin en hizli dusu al cunku uyandi, ay bu gaz bizi oldurucek bi uzun uyuyamiyo cocuk, bebek aglasin sen agla, derkeeeennn aksam olduu kosa kosa yemek ye bi elinde koltukta yatan bebisin sirtini sivazla. Ne yedik yemekte.. ??? Bilmiyorum.. cignemedim ki yuttum.. Hoop gece fasli yastiga basini koy kaldir , koy kaldir derken sabah oldu.. Herseye bastan basla.. Iste bu kosturmacada biseyler uretmek mumkun degil.. Bende ne yaptimm, su buldugum bos zamanda dusa girmekten fedakarlik ederek daha once yaptigim, bin kere bahsedip de bi turlu paylasamadigim seylerin resimlerini sizinle paylasacagim.

Iste oglumun odasi icin yaptigim cekmeceli dolap bunlardan biri.. Ece hanimdan bisuru kere maillerle yardim alip koca gobegimle boyadigim ve kabartmali dekopaj yaptigim cekmeceli dolabimizin ilk hali ham ahsapti. MDF olmadigi icin boyamak biraz zor oldu..


Zaten ilk once yanlis rulo kullandigim icin uzeri puturlu oldu ve biraz zimparalayip yeniden boyadim.










Uzerine daha onceden aldigim ve beni bekleyen teddy li bir dekopaj kagidimdan bazi resimleri kullandim. Ece hanimin tavsiyesi ile birde yazi yazdim alt cekmeceye.. Esim bana calistigi yerde bir stencil sablon ayarladi. Yazi karakterinin ince kesimleri yuzunden baya zor oldu yaziyi yapmasi ama cok begenmesemde sonunda oldu iste..





Iste buda dolabimizin son hali.. Nasil begendinizmi ?

9 comments:

  1. Merhaba bebeginiz cok tatli bilirim o gunleri bende dogum yaptikta 1 ay sonra uzmanlik sinavina girmistim bir yandan oglusu beslemeye calisir daha dogrusu birbirimize alismaya calisirken bir yandan ders calisir, nobet tutar, icaba giderdim. Simdi dusunuyorum Allah insana dayanma gucu sabir veriyor birsekilde altindan kalkiyorsunuz eminimde sizde en kisa zamanda birbirinize uyum saglayacaksiniz.
    Dolabinizi cok begendim ben herzaman Ece`nin yaratici gucune inanirim. Birde boyama sartlariniz dusunulunce bence dolabin degeri kat ve kat artacaktir.
    Bende Kerem`in odasini hazirlarken cok ugrasmistim. Insallah bu sefer pembeli bir oda hazirlamak kaderimde vardir. Biraz uzattim galiba cok sevgilerimle Aygun

    ReplyDelete
  2. Tesekkur ederim Aygun ahnim.. Insallahh pembeli bir oda haberi aliriz sizden kisa zamanda.. :) Ee zamani gelmis.. yakisikli oglunuz buyumus.. :))

    ReplyDelete
  3. Kitchen Witch, süper olmuş çok beğendim bu tür dolapları mobilya satan yerlerde görüyordum. Senin emeklerinle olunca ayrı bir güzellik katılmış.
    Sanada hayırlı uğurlu olsun bebişinle mutlu, sağlıklı bir ömür dilerim.
    Sevgilerimle Beyazkkelebek

    ReplyDelete
  4. Valla ece hocamın uzaktan kumanda dersi bile yetmiş:))ben çok beğendim ellerinize sağlık.Bebiş nasıl yeni resimler görsek diyorum:))Sevgiler

    ReplyDelete
  5. Tesekkurler Beyaz Kelebek,
    Sevgili kaymakli kadayif.. Dun bebisi 40ladik.Yeni resimlerde cektim. resimlerin sizelarini ayarlayip ekleyecegim..

    ReplyDelete
  6. merhaba şebnem,küçük beyin dolabı çok güzel olmuş.bence ece hanımın öğrencilerinin kötü bişey yapmasına imkan yok.anlattıklarından biranda bende geçmişe döndüm.yemeğin altını yak kapa,yak kapa, viyaklama,sonrada bir yanık kokusu neyse çok güzel zamanlar.(sonra hatırlayınca tabi)sevgiler.

    ReplyDelete
  7. Bütün yazdıklarına katılıyorum. Annelik böyle birşey işte, bıkmadan usanmadan aynı şeyler tekrar ve tekrar yapmak... Üstelikte bundan mutlu olmak. Merak etme büyüyünce bütün zorluklar unutuluyor. Hatta öyle ki yeniden bebek istiyorsun :) Benim gibi:))

    Dolabı çok beğendim. Böyle büyük bir objeyi boyamaya cesaret edemezdim herhalde. Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  8. Dolaba bayıldım çk güzel olmuş ellerinize sağlık... Anne değilm bilmiyorum ama o heyecanları yaşamak çin deliriyorum... Sevgiler...

    ReplyDelete
  9. Tesekkurler estergonyesil.. Bende ilk yaptigimda cok begenmistim.. Bide boyarken hamileydim baya zor olmustu.. Ama sanirim simdi gelistikce begenmiyorum.Daha ok kusur goruyorum. Sanirim oglus biraz buyusun konseptini degistirecegim :)
    Annelik tarifsiz bi duygu. Umarim en kisa zamanda sende yasarsin bu duyguyu.. Allah isteyen herkese versin..

    ReplyDelete